SUPPLY CHAIN
Opinia klientów motorem do działania
Ocena satysfakcji naszych klientów i dostosowywanie oferty do ich indywidualnych potrzeb stanowią filary naszej strategii. To nasi klienci są motorem zmian i głównym źródłem inspiracji do doskonalenia świadczonych przez nas usług. Dzięki nim nieustannie się rozwijamy i wiemy, jak dostosować ofertę, aby odpowiadała na wymagania rynku. Jako operator logistyczny stoimy pośrodku łańcucha dostaw, co podkreśla znaczenie doskonałej komunikacji i współpracy w naszej działalności.
18.12.2023
Podziel się:
Anna Postawa
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Fresh Logistics Polska, Grupa Raben
Anna Postawa z Grupą Raben i Działem Obsługi Klienta związana od 2007 r., od 2019 r. w szeregach centralnych Działu Obsługi Klienta w spółce Fresh Logistics Polska, biorąc udział w jej rozwoju. Od 2016 r. jest zaangażowana w realizację programu doskonalenia biznesu Better Every Day opartego na filozofii lean management, skupiając się na poszukiwaniu usprawnień procesowych wewnątrz organizacji i we współpracy z klientami. W wolnym czasie uwielbia podróże.
Zobacz również